• slide 1

    INDONESIA ON THE MOVE

    This is INDONESIA. Something that makes you admire about Indonesia, because there are many reasons why Indonesia is so special. We have everything....

  •  photo batik300x600KebayaIndonesia_zpsc0edb425.jpg

    Batik Indonesia

    Modern kebaya and batik today's increasingly well known in the international world, alloy kebaya and batik shirt is one culture that is very familiar in the international world. One of the pioneers of successful flying in the international batik is Anne Avantie. A fashion designer, who has a collection of batik kebaya is not just used by celebrities Indonesia, but also the clothes of the Miss Universe has ever come to Indonesia.

  •  photo wisataindonesia300x600_zps379bdff8.jpg

    Tourism Indonesia

    Indonesia has many tourist destinations, diverse cultures with different characteristics. So do not be surprised if the travelers will easily fall in love during a visit to a place and want to come back again.

  •  photo BundaranHI300x600BundaranHI_zpsd3b25da4.jpg

    Indonesia's Economic Growth

    Indonesia is growing, which is marked with the number of high buildings, increasing public facilities, education, health and employment systems reform

  •  photo tariind300x600_zpsfab6580d.jpg

    Variety Of Traditional Dances Art Indonesia

    Various regions in Indonesia have a dance typical of each region. Distinctness include dance movements, design and color of clothes and accessories that complement the overall appearance of the dancers. Undoubtedly, this is an invaluable wealth

  •  photo kekayaanindonesia300x600_zps5e44487d.jpg

    Indonesia's Natural Wealth

    Indonesia has many natural advantages and all its beauty should be handled by people who are professionals in order to be a useful resource, and made a public appeal for overseas travel and value for profit should be managed for the welfare of the children of this country.

  • slide nav 1

    INDONESIA ON THE MOVE

    This is INDONESIA. Something that makes you admire about Indonesia, because there are many reasons why Indonesia is so special. We have everything...
  • slide nav 2

    Batik Indonesia

    Modern kebaya and batik today's increasingly well known in the international world, alloy kebaya and batik shirt is one culture that is very familiar in the international world. One of the pioneers of successful flying in the international batik is Anne Avantie. A fashion designer, who has a collection of batik kebaya is not just used by celebrities Indonesia, but also the clothes of the Miss Universe has ever come to Indonesia
  • slide nav 3

    Tourism Indonesia

    Indonesia has many tourist destinations, diverse cultures with different characteristics. So do not be surprised if the travelers will easily fall in love during a visit to a place and want to come back again.
  • slide nav 4

    Indonesia's Economic Growth

    Indonesia is growing, which is marked with the number of high buildings, increasing public facilities, education, health and employment systems reform
  • slide nav 5

    Variety Of Traditional Dances Art Indonesia

    Various regions in Indonesia have a dance typical of each region. Distinctness include dance movements, design and color of clothes and accessories that complement the overall appearance of the dancers. Undoubtedly, this is an invaluable wealth
  • slide nav 6

    Indonesia's Natural Wealth

    Indonesia has many natural advantages and all its beauty should be handled by people who are professionals in order to be a useful resource, and made a public appeal for overseas travel and value for profit should be managed for the welfare of the children of this country.

A Travelers Best Friend

Jual Sprei dan Bed Cover Dengan Harga Grosir

Diposting oleh Unknown di 12.48.00
Hidup perlu keseimbangan. Aktivitas yang beraneka sepanjang memang menjadi tuntutan tanggung jawab memang seharusnya dilaksanakan dengan baik. Apalagi kalau sudah menjadi suatu kewajiban..waah jelas mau tidak mau, suka tidak suka hukumnya "kudu" dijalankan. Nah, kalau sudah urusannya dengan pekerjaan setiap orang tanpa terkecuali pasti pernah merasakan yang namanya " Stress".
Jangan ditanya apa saja yang bisa menyebabkan stress, karena jawabannya pasti banyak dong..hehehe..
Stress karena macet ( tenang aja deh....kan pembangunan jalan masih terus berlangsung )
Stress karena pengeluaran lebih banyak dari pada pendapatan ( tenang ya..yuk di analisa mungkin ada kesalahan management rumah tangga. Kalau sudah benar..hehehe artinya kita di pacu untuk kreatif mencari penghasilan tambahan dong..tapi ingat ! tetap cari yang halal ya...:)
Stress karena anak-anak susah di atur, maklum lagi masa pubertas gitu ( hmmm tenang ya...ingat deh anak itukan titipan Allah..ya kita serahkan aja sama yang nitip, ngadu sama Allah, minta petunjuk agar diberikan jalan keluarnya..singkat kata jangan bosan-bosan untuk mendo'akan anak kita supaya mereka selalu dalam lindungan dan bimbingan dari Allah. Pasti setuju dong kalau setiap orang sudah ada takdirnya masing-masing, maka sepanjang segala sesuatunya sudah diupayakan dengan sebaik-baiknya, mengenai hasilnya ya kita serahkan kepada Allah. Allah yang maha tahu apa yang terbaik untuk kita.....cie..cie..udah kayak ustadzah aja ya )
Stress karena pasangan bikin bete, stress karena rekan kerja nggak kooperatif, stress karena pembantu pulang mudik nggak balik lagi...duuhhh kebayang deh harus jadi inem pelayan seksi hihihi, stress karena program diet ngga menunjukkan hasil....masih banyak lemak di bagian tubuh yang tidak diinginkan..atau stress karena ngga ada produser yang ngajakin jadi bintang iklan padahal kita udah narsis abisss..upss..hehehehe

Naaah...cape dong mikirin stress yang bertubi-tubi. Coba deh berbaring sejenak, pejamkan mata, relax..bayangkan alangkah beruntungnya kita. Caranya gimana ?  gampang....ayo kita menghitung-hitung nikmat Allah yang diberikan kepada kita...pasti banyakkkk dan tidak terhitung jumlahnya dari sejak berfungsinya seluruh panca indra sampai semua nikmat yang dititipkan Allah kepada kita.
Sudah mulai tenang sekarang..? itulah, kita bisa makan dengan enak dan tidur dengan nyenyak jelas adalah sebagian dan dari nikmat yang diberikan Allah kepada kita di antara nikmat-nikmat yang lain.

Oh ya untuk tidur yang nyenyak ini penawaran jual Sprei dan Bed Cover keren yang harganya bagus.






Daftar harga :
SPREI ( + 2 Bantal + 2 Guling )

KAIN PANCA :
Tinggi 20 CM
Uk. 180 x 200  Rp. 120.000,-
Uk. 160 x 200  Rp. 115.000,-
Uk. 120 x 200  Rp    85.000,-
Uk. 100 x 200  Rp.   80.000,-

KAIN CATRA :
Tinggi 20 CM
Uk. 180 x 200  Rp. 150.000,-
Uk. 160 x 200  Rp. 145.000,-
Uk. 120 x 200  Rp  105.000,-
Uk. 100 x 200  Rp. 100.000,-

KAIN JEPANG :
Tinggi 30 CM
Uk. 180 x 200  Rp. 240.000,-
Uk. 160 x 200  Rp. 230.000,-
Uk. 120 x 200  Rp  195.000,-
Uk. 100 x 200  Rp. 185.000,-

SPREI ( + 2 Bantal + 2 Guling ) + BED COVER

KAIN JEPANG :
Tinggi 30 CM
Uk. 180 x 200  Rp. 640.000,-
Uk. 160 x 200  Rp. 630.000,-
Uk. 120 x 200  Rp  460.000,-
Uk. 100 x 200  Rp. 450.000,-

Mau Pesan ? Telepon Dewi di   0816734833
atau Pin BB : 233 C82A8


0 komentar :

Posting Komentar

 
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon More